flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проведено опитування відвідувачів щодо якості функціонування Борзнянського районного суду

30 липня 2019, 09:07

Потягом квітня 2019 року проводилось опитування у судах Чернігівської області, зокрема і в Борзнянському районному суді,  з метою вивчення думки громадян, які є відвідувачами судів та користувачами судових послуг задля сприяння налагодження належної комунікації та взаємодії між судами та громадськістю, а також вдосконаленню роботи судів в цілому.

Проект «Проведення опитувань учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування (КГЗ) в Чернігівській та Сумській областях» реалізував Чернігівський громадський комітет захисту прав людини за підтримки американського народу, наданої через правосуддя», Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя».

В опитуванні щодо якості функціонування Борзнянського районного суду взяли участь 50 громадян-відвідувачів суду.

Більшість опитаних – жінки (68%). Найбільш представлені респонденти з вищою та неповною вищою освітою (58%), а також з середньою та неповною середньою освітою (38%).

66 % респондентів представляють в суді особисто себе, ще 18 % - представляють інтереси інших осіб, 16% опитаних не є учасники судового процесу.

Переважна більшість відвідувачів є учасниками цивільного процесу (58%) та кримінального процесу (18%), 8% становлять учасники розгляду справ про адміністративні правопорушення.

У більшості опитаних справа перебуває в процесі розгляду (54%), у 18 % - розгляд справи завершено, у 12% - розгляд справи ще не розпочато.

За 5-ти бальною шкалою відвідувачі оцінили роботу суду на 4,71 балів.

Загалом, в результаті опитування було отримано такі оцінки якості роботи  Борзнянського районного суду Чернігівської області:

  • доступність суду – 4.31
  • зручність та комфортність – 4.53
  • повнота та ясність інформації – 4.94
  • сприйняття роботи працівників апарату – 4.83
  • дотримання термінів судового розгляду – 4.75
  • сприйняття роботи суддів – 4.90

За результатами опитування можна зробити висновок, що відвідувачі суду на високому рівні оцінюють якість його роботи, однак є напрямки,  які потребують удосконалення. Зокрема, це стосується питання доступності суду для відвідувачів, а також створення більш зручних та комфортних умов перебування в суді.