flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування відвідувачів щодо якості функціонування Борзнянського районного суду

05 лютого 2019, 15:26

У січні 2019 року   Борзнянським районним судом Чернігівської області було проведено опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.  Метою даного опитування було визначення  рівня надання послуг та  отримання загальної картини ефективності роботи суду.

В опитуванні взяли участь 28 громадян-відвідувачів суду.

Більшість опитаних – чоловіки (61%). Найбільш представлені респонденти з середньою та неповною середньою освітою (61%), а також з повною вищою освітою (32%).

78 % респондентів представляють в суді особисто себе, ще 22 % - інтереси інших осіб або є іншими учасники судового процесу. Для 50% опитаних – це перший судовий процес, 2-5 разів були учасниками – 39% респондентів, 11% брали участь у процесі 6 і більше разів. Переважна більшість відвідувачів є учасниками цивільного процесу (39%) та учасниками розгляду справ про адміністративні правопорушення (39%), 21% становлять учасники кримінальних процесів. У більшості опитаних розгляд справи ще не розпочато (54%), у 39 % - справа перебуває в процесі розгляду, у 7% - розгляд справи завершено.

Більшість респондентів загалом обізнані з роботою суду (57% опитаних),  11% респондентів цілком обізнані, а 32 % - майже або ж і зовсім нічого не знають про роботу суду.

За 5-ти бальною шкалою відвідувачі оцінили роботу суду на 4,8 балів. При цьому 18 % опитаних респондентів утримались від відповіді на дане питання.

Загалом, в результаті опитування було отримано такі оцінки якості роботи  Борзнянського районного суду Чернігівської області:

  • доступність суду – 4.4
  • зручність та комфортність – 4.9
  • повнота та ясність інформації – 4.9
  • сприйняття роботи працівників апарату – 4.9
  • дотримання термінів судового розгляду – 4.9
  • сприйняття роботи суддів – 4.9

За результатами опитування можна зробити висновок, що респонденти на високому рівні оцінюють якість роботи суду, однак є напрямки,  які потребують удосконалення. Зокрема, це стосується питання доступності суду для відвідувачів.